Тема: [WB]The Reckoning (+ Third Stage)  (Прочитано 99739 раз)

Ответ #50 05 Октября, 2013, 01:58
+1
Музыка... ЭТО ШЕДЕВР!!!!111  :thumbup:

ну, автор просто взял стереотип, правильный стереотип. спасибо что не дабстеп, очень спасибо.

ну наверняка же еще кто то не смотрел :D
Ответ #51 05 Октября, 2013, 02:25
0
Ответ #52 05 Октября, 2013, 14:17
0
А я вот всё думал редактировать или нет свой 47 пост, точнее добавить "Надеюсь прицел винтовки будет прицелом", но таки нет. Или..мб...это всего лишь бета версия?

 Claus, фильмец тот хренотень, мне зе валкинг деад больше по нраву
« Последнее редактирование: 02 Ноября, 2013, 18:42 от Vojd »
Ответ #53 05 Октября, 2013, 14:23
0
Sniping (actually zooming in) and many, many more features
Ответ #54 05 Октября, 2013, 15:17
0
Скрин бы. Но ладно, верю :)
Ответ #55 04 Ноября, 2013, 02:40
+1
NEW TRAILER

Helicopters & Dogs Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=gl7LEFQppUU

Support the mod by visiting the ModDb page

(Click to to visit modDb page)

Or use one of the signatures below


Воздух :)
Ответ #56 04 Ноября, 2013, 04:26
0
хоть и есть погрешности, но это шикарно!
Ответ #57 04 Ноября, 2013, 13:26
0
Я в шоке
Ответ #58 04 Ноября, 2013, 13:40
0
Мда, выглядит это все занятно,  еще бы мульт сюда  :)
Ответ #59 04 Ноября, 2013, 13:45
0
зомбослоны... =/

да, без мультиплеера скучно-грустно.
Ответ #60 04 Ноября, 2013, 13:50
0
Claus,
Сингл бы закончил, а там видно будет.
 

Добавлено: 04 Ноября, 2013, 13:52

Но на джипе я бы по полю батла покатался, раз колесниц нет.  :)
Ответ #61 06 Ноября, 2013, 19:52
0
Мне одному показалось, что вертолёты это просто огромные лошади с "арбалетчиком"?
Ответ #62 06 Ноября, 2013, 20:43
0
Одному, потому что это не лошади :)
Ответ #63 06 Ноября, 2013, 21:19
0
NightHawkreal, нет, не одному. Да и ты сам посмотри внимательнее: там, конечно, много всего классного прикручено, но то, что сделано именно из лошадей, а не, скажем, летающих сценовых объектов - это совершенно наверняка.

Вообще штука и правда грандиозная. Вроде как и не видно ничего так уж чтобы прямо сильно выдающегося, как у того же вышеупомянутого Горца, например, но сделано все в достаточной степени оригинально, просто в высшей степени качественно и чертовски зрелищно. Респект.
Ответ #64 06 Ноября, 2013, 21:31
0
Это как раз таки пропсы, лошади есть, к ним они прицеплены, но лошади невидимые и не осязаемые.
Ответ #65 06 Ноября, 2013, 21:40
0
NightHawkreal, а, ну так я, в общем, именно об этом - без пропсов, конечно же, не обошлось, но в основе движения этих монстров все равно лошади. Поэтому и летать они, очевидно, умеют только на определенной высоте, поэтому и двигаются именно так. Но, впрочем, смотрится все равно классно, с этим не поспоришь.
Ответ #66 07 Ноября, 2013, 09:10
0
Интересно, сколько людей может залезть в вертолет, а если больше одного, то это вряд ли лошадь. Может быть это аналог лодки из NW? Или без ковыряния в движке, лодки не сделаешь?
Ответ #67 07 Ноября, 2013, 16:44
0
leonardrogov,
В Потопе сделали.  :) Я так понял сейчас там один человек, но Грандмастер говорил, что может быть сделает возможности нести дополнительные юниты, как мумаки в моде какие-то звезды (по Толкиену)
Ответ #68 28 Ноября, 2013, 19:35
0
@spyczech, regarding shields, in M&B bullets can either penetrate all shields or no shields - I have no idea how to make it so that they penetrate some rather than others, which is the reason I have made it so that they will penetrate all shields.

@nobody, in all honesty I don't know why you were getting such a hard time, the game play in this mod is far more casual than regular M&B - regular M&B has large scale tactical battles - this mod has small scale battles which are not nearly as complicated, the original comment by silverbrone is a ridiculous one (one of the countless thousands which get made on this thread) and I agree with most of what you have said. Regarding melee weapons - the game has everything from baseball bats, brooms, lead pipes to spanners and throw-able wads of cash (granted they are not all realistic but neither is a zombie apocalypse  :wink:)


New Pics

I have a new enb system I am now using in the mod - it reduces the sharpness a bit and gives more of an atmospheric kind of feel I think

Characters

Pictures of map

Scenes


Пейзажи
Ответ #69 02 Декабря, 2013, 21:16
0
Стильно, ничего не скажешь.
Ответ #70 06 Декабря, 2013, 15:45
+1
Requesting Help

Ok so for all you people who have offered to help in the past but have said you lack any modding experience well this is now your chance - I am looking for people to:

a) create banners for all the various lords in the game, you do not need to create every banner, a few would be fine - simply pick a faction and create a banner which would fit with it - I am not too picky so you are free to use your imagination

b) also looking for people to "translate" some sections of the "medieval english" dialogue into a more modern version - to do this all you need to do is start up native M&B and interact with the various npcs and then "translate" what they say into a more modern sounding version - take a note of what they have said and what you think it should be changed to. Do not bother with the bandit dialogues as those have already been done.

There is a credit/thanks section which gets played at the start of the mod, anyone who helps gets there name added to this list.
Ответ #71 22 Декабря, 2013, 23:26
+2
Vibrant Towns

The mod now features bustling and vibrant towns. Towns are now filled with both faction and location specific troops and villagers. Towns no longer feature the bland "townmen" and "townwomen"  - now you can talk to travelling preachers, scavengers, ex-slaves, doctors, mercernaries, working girls, ex-bandits, neo nazis, slavers, biker gangs, chopper pilots and the list goes on and on. Many of these are faction specific e.g slavers will only spawn in aryan and confederate towns (as these factions are pro slavery). Towns also all now feature faction specific guards - both mounted and un mounted who now patrol the settlement. On a side not I have also completely re-textured and replaced all of natives horses to a much higher quality.

Busy Towns



Добавлено: 22 Декабря, 2013, 23:27

Кто там жаловался на малонаселенные города? :)
Ответ #72 23 Декабря, 2013, 18:02
0
это там дети что ли бегают? ну и дела!
Ответ #73 24 Декабря, 2013, 09:42
0
Уж больно хорошо смотрится...  :)
Ответ #74 11 Января, 2014, 21:31
+1
New Map Icons


Spent the last few days working on the map and its icons, the map looks dramatically better now. Vehicles on the map are animated so the tires turn ect when moving. Also there are now no more boring/simple traders on the map - in native you had faction traders - in this mod there are trading companies -  Trading companies are tied to factions but operate independently (e.g The Gun Runners are tied to the Aryan brotherhood). Eventually they will have their own troops and you will be able to invest in them, gaining benefits whenever they reach camps ect.


New Icons
New Icons

Trading Companies


Красотищщща!!!!  :D

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.