Цитата: Kato от 26 Января, 2014, 02:08Few vague informations about combat on czech sites:Fighting from horseback will be possible. There will be also done motion capture for horses.There will be probably only 1 max 2 big battles, but its real, not some render on background, you move around freely.Most fights will be 1v1, small skirmishes possible, but will be hard to win outnumbered.Combat system heavy stamina based.8 attack directions, sword after contact with other weapon or environment will be continue move base on physics calculation.Only one block button, holding block consume a lot of stamina, so you need to time it. Attacking consume stamina, too.Ну вот 8 направлений, но один блок меня смущает, было бы лучше если бы была возможность выбора между авто и мануал блоком как в варбанде.
Few vague informations about combat on czech sites:Fighting from horseback will be possible. There will be also done motion capture for horses.There will be probably only 1 max 2 big battles, but its real, not some render on background, you move around freely.Most fights will be 1v1, small skirmishes possible, but will be hard to win outnumbered.Combat system heavy stamina based.8 attack directions, sword after contact with other weapon or environment will be continue move base on physics calculation.Only one block button, holding block consume a lot of stamina, so you need to time it. Attacking consume stamina, too.
Combat system heavy stamina based.Игра для меня умерла
Скорее на пятом ударе.
они не могут длится пять минут
sword after contact with other weapon or environment will be continue move base on physics calculation
PS В МиБ с четырех чемберить сложно, а тут с восьми
Овцы будет две
хм-м надпись "перфект блок" во время дуелей, как-то не очень гармонирует с твоей версией.
Многим нравится спорить
Причем при наличии щита перфект блок будет возможен только оружием, но не щитом.
0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.